W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy kandydata na stanowisko:

 

Zarządca – administrator nieruchomości

miejsce pracy: Wrocław

DO OBOWIĄZKÓW OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU NALEŻEĆ BĘDZIE MIEDZY INNYMI:

  • zarządzaniem wspólnotami mieszkaniowymi,
  • załatwianiem spraw związanych z funkcjonowaniem wspólnot mieszkaniowych,
  • organizowaniem i nadzorem umów związanych z obsługą zarządzanymi nieruchomościami,
  • dbaniem i nadzorem nad estetyką obiektów oraz nadzorowaniem i kontrolą prac wykonywanych przez firmy kooperujące oraz podwykonawcze,
  • współpracą z działem księgowości w zakresie rozliczeń wspólnot oraz nadzór nad kontrolą budżetów wspólnot,
  • kontaktem z właścicielami lokali oraz współdziałanie w zakresie zgłaszanych przez nich problemów, usterek i awarii na nieruchomościach,
  • pełnieniem dyżurów na nieruchomościach w razie takiej konieczności,
  • nadzorem nad bezpieczeństwem obiektów zgodnie z przepisami i wymogami prawa,
  • koordynacja i zlecanie przeglądów na nieruchomościach objętych opieką zgodnie z wymogami przepisów prawa,
  • zgłaszanie Inwestorowi usterek na częściach wspólnych w ramach udzielonej rękojmi,
  • organizowanie zebrań wspólnot mieszkaniowych i ich realizacja,
  • opracowywanie budżetów nieruchomości w oparciu o dotychczasowe koszty we współpracy z innymi działami firmy,
  • innymi działaniami wynikającymi z zapisów ustawy o własności lokali.

 

WYMAGANIA:

  • minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku – warunek konieczny,
  • wiedza teoretyczna i praktyczna związana z obszarem zarządzania wspólnotami mieszkaniowymi,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • samodzielność oraz inicjatywa przy rozwiązywaniu problemów oraz umiejętność podejmowania działań i decyzji w sytuacjach kryzysowych,
  • samodzielność w działaniu,
  • podstawowa znajomość problemów technicznych związanych z eksploatacją obiektów,
  • dobra znajomość pakietu MS Office,
  • posiadanie prawa jazdy kategorii "B" – warunek konieczny,
  • dysponowanie samochodem do celów służbowych,
  • posiadanie licencji zarządcy nieruchomości – będzie dodatkowym atutem.

 

OFERUJEMY:

  • warunki zatrudnienia adekwatne do posiadanej wiedzy, doświadczenia oraz zaangażowania w powierzony zakres zadań,
  • system premiowania adekwatny do zaangażowania w pracę oraz zależny od ilości posiadanych nieruchomości (mieszkań) w swoim zakresie obowiązków,
  • zatrudnienie na umowę o pracę,
  • pracę w młodym i rozwijającym się zespole,
  • kursy, szkolenia umożliwiające podwyższanie wiedzy i kompetencji,
  • uczestnictwo w administrowaniu nowoczesnymi nieruchomościami gwarantującymi rozwój swojej wiedzy i umiejętności,
  • podnoszenie swoich kwalifikacji, wiedzy i umiejętności.

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Atrium Biuro Obsługi Nieruchomości Paweł Przyczyna z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Obrońców Poczty Gdańskiej 13a zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.