W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy kandydata na stanowisko:
Zarządca – administrator nieruchomości
miejsce pracy: Wrocław
DO OBOWIĄZKÓW OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU NALEŻEĆ BĘDZIE MIEDZY INNYMI:
- zarządzaniem wspólnotami mieszkaniowymi,
- załatwianiem spraw związanych z funkcjonowaniem wspólnot mieszkaniowych,
- organizowaniem i nadzorem umów związanych z obsługą zarządzanymi nieruchomościami,
- dbaniem i nadzorem nad estetyką obiektów oraz nadzorowaniem i kontrolą prac wykonywanych przez firmy kooperujące oraz podwykonawcze,
- współpracą z działem księgowości w zakresie rozliczeń wspólnot oraz nadzór nad kontrolą budżetów wspólnot,
- kontaktem z właścicielami lokali oraz współdziałanie w zakresie zgłaszanych przez nich problemów, usterek i awarii na nieruchomościach,
- pełnieniem dyżurów na nieruchomościach w razie takiej konieczności,
- nadzorem nad bezpieczeństwem obiektów zgodnie z przepisami i wymogami prawa,
- koordynacja i zlecanie przeglądów na nieruchomościach objętych opieką zgodnie z wymogami przepisów prawa,
- zgłaszanie Inwestorowi usterek na częściach wspólnych w ramach udzielonej rękojmi,
- organizowanie zebrań wspólnot mieszkaniowych i ich realizacja,
- opracowywanie budżetów nieruchomości w oparciu o dotychczasowe koszty we współpracy z innymi działami firmy,
- innymi działaniami wynikającymi z zapisów ustawy o własności lokali.
WYMAGANIA:
- minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku – warunek konieczny,
- wiedza teoretyczna i praktyczna związana z obszarem zarządzania wspólnotami mieszkaniowymi,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- samodzielność oraz inicjatywa przy rozwiązywaniu problemów oraz umiejętność podejmowania działań i decyzji w sytuacjach kryzysowych,
- samodzielność w działaniu,
- podstawowa znajomość problemów technicznych związanych z eksploatacją obiektów,
- dobra znajomość pakietu MS Office,
- posiadanie prawa jazdy kategorii "B" – warunek konieczny,
- dysponowanie samochodem do celów służbowych,
- posiadanie licencji zarządcy nieruchomości – będzie dodatkowym atutem.
OFERUJEMY:
- warunki zatrudnienia adekwatne do posiadanej wiedzy, doświadczenia oraz zaangażowania w powierzony zakres zadań,
- system premiowania adekwatny do zaangażowania w pracę oraz zależny od ilości posiadanych nieruchomości (mieszkań) w swoim zakresie obowiązków,
- zatrudnienie na umowę o pracę,
- pracę w młodym i rozwijającym się zespole,
- kursy, szkolenia umożliwiające podwyższanie wiedzy i kompetencji,
- uczestnictwo w administrowaniu nowoczesnymi nieruchomościami gwarantującymi rozwój swojej wiedzy i umiejętności,
- podnoszenie swoich kwalifikacji, wiedzy i umiejętności.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Atrium Biuro Obsługi Nieruchomości Paweł Przyczyna z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Obrońców Poczty Gdańskiej 13a zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.